На початку вивчення теми множення краще за все використовувати ілюстрації для того, щоб дитина як можна краще зрозуміла саму ідею цією математичної дії. У ході виконання цього завдання дитина навчиться співзіставляти малюнок та цифровий приклад з даною дією. На екрані перед учнем міститься ілюстрація, де групи обʼєктів розділені математичними символами, що перетворюють малюнок на приклад з множенням. Наприклад, три рибки, потім знак множення, потім чотири акваріуми. Після цього знаходиться знак рівності і зображення дванадцяти рибок. Цей малюнок можна розшифрувати як те, що в кожному з чотирьох акваріумів по три рибки, або, іншими словами, що по три рибки живе у чотирьох акваріумах. А разом їх дванадцять, тобто число «три» додали чотири рази. Під цим малюнком міститься кілька варіантів суто цифрових виразів. Учень має обрати той єдиний, який відповідає ілюстрації. Для цього достатньо просто порахувати кількість множників і добуток, тобто результат дії. Той вираз, який співпадає з малюнками за кількістю зображених обʼєктів в кожному елементі, і потрібно виділити. Коли учень це робить, то проходить на наступний етап до нового малюнка. Мета завдання полягає у тому, щоб допомогти дитині краще усвідомити, що взагалі означає множення, зрозуміти логіку процесу. Саме тому використовуються ілюстрації.
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях таблиці множення чисел 6-9 і відповідних випадків ділення; володіє обчислювальною навичкою табличного множення і ділення; перевіряє правильність виконання множення й ділення зручними способами.
Учень/учениця: розуміє сутність переставного та сполучного законів множення і застосовує їх у процесі виконання практичних завдань; застосовує в обчисленнях правило множення і ділення на 1, 10, 100, множення на 0 і нуля на число, ділення нуля на число, ділення числа на рівне йому число.
Учень/учениця: вміє множити та ділити у межах 100, використовуючи такі логічні міркування, як зв'язок між множенням і діленням (наприклад, знаючи, що 8 × 5 = 40, розуміє, що 40 ÷ 5 = 8) або властивості операцій.