Виконуючи попередню вправу, дитина знаходила дріб, який відповідав би малюнку, тоді як у ході виконання цього завдання учень сам буде відтворювати малюнок, котрий ілюструє дріб. На екрані перед дитиною міститься робоче поле, яке складається з десяти квадратиків. Над ним міститься завдання, у якому вказано дріб, котрий і треба буде проілюструвати. Цікаво, що дріб на кожному етапі новий, а от число квадратиків не змінюється. Це не просто так, адже їх десять саме тому, що цифра після коми у десятковому дробі в рамках цього завдання буде братись тільки одна. Учень може зробити висновки про причини цього. Наприклад, що ціле ділиться на десять частин, і десятка була б знаменником, якби цей дріб виглядав, як звичайний. Отже, завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб виділити стільки квадратиків на робочому полі, скільки вказано цифрою, яка знаходиться після коми у десятковому дробі в завданні. Дитина робить це і проходить на наступний етап до аналогічного завдання. Пройти цю вправу досить легко, але вона дає можливість засвоїти важливий матеріал, присвячений дробам, а крім того – зрозуміти, як десяткові дроби співвідносяться зі звичайними. А додаткові ілюстрації роблять завдання більш цікавим для дитини, хоча малюнки й не мають стосунку до математики або дробів.
Учень/учениця: розуміє сутність дії ділення з остачею.
Учень/учениця: має розуміння дробу як числа.