Учень вже знає, як відбувається множення та для чого ця дія використовується – для швидкого знаходження загальної кількості обʼєктів. У ході виконання цього завдання він навчиться більш впевнено співзіставляти графічне зображення з цифровим виразом, правильно знаходячи на малюнку множники. На екрані перед учнем на кожному етапі знаходиться зображення групи предметів. Під ними є математичний приклад, де є один з множників. Учень аналізує картинку та бачить, як саме було знайдено цей множник. Аналогічним чином він знаходить інший. Наприклад, на екрані шість квітів: у вертикальному ряду їх три, а у горизонтальному дві. Отже, якщо один з множників, – це двійка, значить у порожній клітинці на місці другого має бути цифра «3». Після цього залишається тільки перемножити ці числа, щоб пройти на наступний етап завдання до нового малюнка та нового прикладу. Завдяки цій вправі множення набуває більшої наглядності. Учень розуміє, як саме визначаються множники та повторює таблицю множення. Важливо, що числа, які є на кожному наступному рівні, не повʼязані між собою. Якщо на минулому етапі треба було, скажімо, помножити пʼятірку з сімкою, то на наступному – двійку з девʼяткою. Таким чином учню доведеться докласти більших зусиль, що корисно для закріплення навички множення.
Учень/учениця: розуміє сутність переставного та сполучного законів множення і застосовує їх у процесі виконання практичних завдань; застосовує в обчисленнях правило множення і ділення на 1, 10, 100, множення на 0 і нуля на число, ділення нуля на число, ділення числа на рівне йому число.
Учень/учениця: вміє множити та ділити у межах 100, використовуючи такі логічні міркування, як зв'язок між множенням і діленням (наприклад, знаючи, що 8 × 5 = 40, розуміє, що 40 ÷ 5 = 8) або властивості операцій.