У ході виконання цього завдання дитина буде доповнювати математичні вирази, що містять дію множення. Певною мірою множення подібне до додавання, адже множники рівнозначні, як і доданки. І так само, як у випадку зі знаходженням невідомого доданку допоможе віднімання від суми відомого, так і зі знаходженням невідомого множника допоможе ділення добутку на відомий множник. Тож ця вправа водночас і допомагає дитині ще краще оволодіти множенням, краще зрозуміти цей процес, і разом з тим робить перший крок у тему ділення. На екрані перед учнем міститься приклад з дією множення – новий для кожного етапу завдання. Важливо, що добуток виступає в якості цифри, тоді як множник зображено як групу предметів. Це особливо важливо, адже дитині так легше зрозуміти, як множення й ділення взаємоповʼязані. Дитина рахує кількість предметів у множнику, після чого їй залишається згадати ту частину таблиці множення, де є цей множник і цей добуток. Тобто, якщо перший множник – це пʼять груш, а добуток – цифра «15», то учень просто згадує що дане число є результатом множення пʼятірки саме з трійкою. Під прикладом є персонаж (також новий для кожного етапу), біля якого є два числа. Учень обирає те, яке є другим множником, після чого проходить на наступний етап. Важливо, що завдяки ілюстрованому вигляду одного з множників учень краще розуміє їхню роль, тобто, що треба взяти саме три групи по пʼять яблук, щоб в результаті їх було «15».
Учень/учениця: розуміє сутність переставного та сполучного законів множення і застосовує їх у процесі виконання практичних завдань; застосовує в обчисленнях правило множення і ділення на 1, 10, 100, множення на 0 і нуля на число, ділення нуля на число, ділення числа на рівне йому число.
Учень/учениця: знаходить і вирішує проблеми, пов'язані із множенням та діленням.