Дитина вже звикла знаходити один з елементів математичного виразу. Коли учень вивчав тему множення, треба було знаходити один з множників, коли дитина вивчала тему віднімання – зменшуване або відʼємник тощо. Завдяки цим завданням учень вчився не тільки знаходити результат певної математичної дії, а й краще розуміти її. У ході виконання цього завдання дитина буде доповнювати математичний приклад, де не вистачає одного з елементів, при тому, що результат виразу є відомим. Але цього разу учень буде робити це для виразів, які містять не одну, а дві і більше різні дії. На екрані перед дитиною міститься такий приклад – новий для кожного наступного етапу завдання. Пропущеним елементом є не цифра, а математичний знак, тож завдання дитини полягає у тому, щоб доповнити приклад потрібною дією. Спочатку, щоб правильно знайти результат описаних дій, дитина має зрозуміти, яка послідовність цих дій. Якщо нема круглих дужок, то множення або ділення виконується до додавання та віднімання. Дитина співзіставляє числа, які приймають участь у дії, з числом, котре є їхнім результатом. Першу підказку учню має дати проста логіка. Наприклад, якщо всі елементи числа – одноцифрові числа, і між першою парою є знак плюса, а результатом є трицифрове число, то, вочевидь, всі дії мають бути на збільшення, а для того, щоб три одноцифрові числа стали трицифровим, потрібна дія множення. Коли дитина робить свій вибір і переміщує у порожню клітинку у прикладі математичний знак, що одначає ту чи іншу дію, то проходить на наступний етап завдання, до нового аналогічного виразу.
Учень/учениця: розуміє сутність переставного та сполучного законів множення і застосовує їх у процесі виконання практичних завдань; застосовує в обчисленнях правило множення і ділення на 1, 10, 100, множення на 0 і нуля на число, ділення нуля на число, ділення числа на рівне йому число.
Учень/учениця: знаходить і вирішує проблеми, пов'язані із множенням та діленням.