Задачі змальовують життєві ситуації, для вирішення яких знання математики є необхідним. Кожна задачка – новий сюжет, нова міні-історія. Проте завжди для знаходження виходу та вирішення питання, яке в ній ставиться, необхідно використати знання та вміння, які здобула дитина. От і цього разу учень виконуватиме задачки, де треба буде працювати з десятковими дробами. На екрані перед учнем міститься задачка, де вказано про ті чи інші числа в десяткових дробах. Учень уважно читає умови та розуміє, як їх перевести у типовий математичний приклад. Після цього залишається виконати вказані дії з цими дробами і обрати один з варіантів, які є під умовами задачки. Важливо, що у ході виконання цієї вправи дитина буде працювати з десятковими дробами, де замість нуля перед комою стоїть ціле число. Воно так і читається, наприклад «три цілих і шість десятих» для дробу «3,6». Виконувати дії з ними треба, як і з усіма іншими, просто уявивши, що це звичайне число. Якщо до нього додати дріб, де число після коми в сумі дає більше десяти, то одиниця додається в розряд цілих чисел. Наприклад, якщо до «3,6» до дати «0,8», то в результаті вийде «4,4». Таким чином дитина навчиться більш комплексно і цілісно сприймати дроби.
Учень/учениця: розв’язує прості задачі, що містять збільшення або зменшення числа на/у кілька одиниць, сформульовані у непрямій формі.
Учень/учениця: має розуміння дробу як числа.