Особливість математичних задачок полягає у тому, що з їхньою допомогою можна ситуативно описати практично будь-який приклад. Досить цікавим у цьому плані є випадок з множенням кількох чисел. Якщо додавання трьох і більше доданків описується просто як складання разом різних груп предметів, то множення описується інакше. Наприклад, описується кімната, де є певна кількість столів. На кожному – однакове число ваз, і у кожній – певна кількість квітів. Таким чином для того, щоб дізнатись загальну кількість квітів, треба перемножити їхнє число на кількість ваз і столів. У ході виконання цього завдання дитина на кожному етапі стикатиметься з новою подібною задачкою. На екрані перед дитиною міститься текст з її умовами та набір ілюстрацій, котрі супроводжують кожну задачку і також змінюються на всіх етапах. Учень знаходить числа, що відіграють роль множників, після чого йому залишається просто перемножити їх, шукаючи добуток. Важливо, що, виконуючи це завдання, дитина не буде шукати еквівалент задачки, який має форму прикладу. Всі обчислення дитина має виконати у голові, тримаючи в памʼяті добуток після множення першої пари чисел, з яким треба множити третє число. Проте під задачкою є кілька варіантів чисел. Учень знаходить правильний та вибирає його, після цього дитина проходить на наступний етап вправи.
Учень/учениця: розв’язує складені задачі із взаємопов’язаними величинами: задачі на знаходження суми, різницеве чи кратне порівняння двох добутків або часток та обернені до них; задачі на знаходження четвертого пропорційного; задачі на подвійне зведення до одиниці; задачі на спільну роботу.
Учень/учениця: знаходить і вирішує проблеми, пов'язані із множенням та діленням.