В житті буває немало ситуацій, де потрібні знання математики. Йде мова й по професійну діяльність багатьох фахівців, і про побутові питання. Причому іноді необхідно використання не однієї дії, а багатьох. У ході виконання цього завдання дитина буде виконувати задачки, які описують життєві ситуації, для вирішення яких треба застосувати знання не однієї, а кількох різних дій. Йде мова про множення, ділення, додавання та віднімання. На кожному етапі перед учнем міститься нова така задачка. Її сюжет досить реалістичний і життєвий, і описує ситуацію, в якій загальна або кінцева кількість обʼєктів може бути знайдена тільки шляхом використання комбінації дій. Учень ретельно вивчає умови та те, як вони описують дії персонажів і взаємозвʼязок чисел, котрі в цій задачці згадуються. Учень має сам для себе подумки створити приклад, де виконає ці необхідні дії, після чого залишається вибрати з-поміж варіантів, які знаходяться під задачкою, той, який є правильним. Важливо, що варіантів прикладів нема – тільки готові відповіді. Тож, хоча підказка і є для дитини допомогою, проте більшу частину роботи учень має виконати сам. Коли дитина робить свій вибір, то проходить на наступний етап, до нової задачки. Кожна з них має своє оформлення та додаткові ілюстрації, які доповнюють сюжет і роблять задачку більш цікавою для дитини.
Учень/учениця: розуміє сутність переставного та сполучного законів множення і застосовує їх у процесі виконання практичних завдань; застосовує в обчисленнях правило множення і ділення на 1, 10, 100, множення на 0 і нуля на число, ділення нуля на число, ділення числа на рівне йому число.
Учень/учениця: знаходить і вирішує проблеми, пов'язані із множенням та діленням.