Виконуючи попереднє завдання, дитина вчилась знаходити дріб за числом. Хоча у форматі задачки це й щось нове, проте раніше учень вже виконував дії аналогічного характеру. У ході виконання цієї вправи дитина зробить дещо нове, а саме – буде знаходити число за дробом. Ця операція, як зрозуміло з назви, є зворотною до попередньої, а відтак вона є досить важливою для оволодіння навичками роботи з дробами. Важливо, що і у цьому завданні дитина працюватиме саме з форматом задачки. На кожному етапі будуть нові умови, новий сюжет. Хоча описуватись будуть інші обʼєкти, нові ситуації та персонажі, суть задачок залишається однією. За допомогою дробу вимірюється кількість певних предметів або речовини. Відомо, що обʼєктів, де ця речовина знаходиться у даній кількості, є декілька. Наприклад, на кожну піцу кладуть половинку перця. У вигляді дробу «половинка» виглядає, як вираз, де у чисельнику одиниця, а у знаменнику – двійка. Отже, питання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, скільки перця на, скажімо, чотирьох піцах. Якщо на одній кладуть половинку, то на чотирьох – два. Порахувати це можна і більш складним способом: помножити кількість піц на чисельник, а потім розділити результат на знаменник. Знаходячи таким чином відповідь на питання для кожної задачки, дитина буде рухатись між рівнями вправи.
Учень/учениця: розуміє утворення частин способом ділення цілого на рівні частини й виділення однієї з них; визначає кількість рівних частин у цілому.
Учень/учениця: має розуміння дробу як числа.