Коли дитина поступово оволодіває курсом навичок, які повʼязані з роботою з дробами, важливо закріплювати нові вміння на практиці. Але одноманітні вправи можуть лише загасити цікавість дитини до цієї вельми складної теми. Тому, аби учень дійсно добре зрозумів матеріал і при цьому йому було щиро цікаво, у ході виконання цієї вправи дитина буде вирішувати задачки з дробами. Задача – це невелика історія, яка має, хоча й простий, але справжній сюжет. Працювати з задачками значно цікавіше, ніж зі звичайними прикладами, де доводиться стикатись лише з голими цифрами. Кожна задачка у цій вправі – нова, але всі вони подібні, бо створені за одним образом. Є певне початкове число, яке означає кількість тих чи інших обʼєктів (яких саме, залежить вже від самої задачки). Частина цих обʼєктів відрізняється від інших. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб знайти цю частину. Вона вказана у вигляді дробу, тож залишається просто знайти дріб числа. З цією метою необхідно поділити це число на те, яке знаходиться у знаменнику, після чого результат ділення помножити на число, котре знаходиться у чисельнику. Коли учень знайде відповідь, то вибере серед варіантів, які знаходяться під задачкою відповідне їй число. Після цього дитина пройде на наступний етап до нової задачки подібного типу. Кожна супроводжується своїм набором ілюстрацій, які урізноманітнюють завдання і роблять його більш цікавим.
Учень/учениця: розуміє утворення частин способом ділення цілого на рівні частини й виділення однієї з них; визначає кількість рівних частин у цілому.
Учень/учениця: має розуміння дробу як числа.
Учень/учениця: розуміє дріб 1/b як кількість, утворену 1 частиною, коли ціле число розділили на b рівних частин; розуміє дріб a/b як величину, що утворюється частинами розміру 1/b.