Числова послідовність, як вже відомо дитині, може будуватись по різноманітних принципах. Найпростіший варіант – це просто числова пряма, елементи якої йдуть один за одним відразу або ж за певним принципом чергування, наприклад, через кожні дві цифри. Проте і множення може використовуватись як спосіб утворення числової послідовності методом помноження кожного наступного її елементу на одне й те саме число. У ході виконання цього завдання дитина ознайомиться з таким окремим випадком числової послідовності, навчиться її доповнювати та опрацьовувати. На екрані перед учнем на кожному етапі завдання знаходиться зображення іншої подібної послідовності. Вона є неповною – один з її елементів пропущено і на його місці просто порожня клітинка. Учень вивчає числову послідовність і вираховує, яке число було використане як множник. Для цього достатньо просто взяти два числа, які стоять один поряд з іншим, розуміючи, що більше з них – це добуток. Наприклад, якщо поряд стоять «2» та «8», то учень має згадати, де у таблиці множення на двійку є вісімка. Таким чином дитина зрозуміє, що другим множником є число «4». Тоді залишається знайти число, яке є найближчим до порожньої клітинки (найближчим і меншим) і помножити на нього цифру, яку учень знайшов в якості множника. Коли дитина введе отримане число у порожню клітинку, то доповнить послідовність і перейде на наступний етап завдання.
Учень/учениця: розуміє сутність переставного та сполучного законів множення і застосовує їх у процесі виконання практичних завдань; застосовує в обчисленнях правило множення і ділення на 1, 10, 100, множення на 0 і нуля на число, ділення нуля на число, ділення числа на рівне йому число.
Учень/учениця: користується множенням і діленням в межах 100 для вирішення завдань, що включають рівні групи, послідовності та одиниці вимірювання, використовуючи малюнки та рівності із наявним одним невідомим.