У вивченні такої специфічної теми як множення не має бути надмірної поспішності. У ході виконання цього завдання дитина знову буде використовувати ілюстрації як головний спосіб вираження цієї дії, але вже в дещо іншій формі, ніж у минулих вправах. На кожному етапі завдання перед учнем містяться дві групи малюнків. В першій зображується певна кількість предметів, а в другій – обʼєкти, де ці предмети можна знайти. Наприклад, у першій групі вісім яблук, а у другій – пʼять яблунь. Оскільки між ними знаходиться знак множення, це означає, що на кожному з пʼяти цих дерев саме така кількість плодів. Що на першому, що на останньому – по пʼять яблук. Відповідно загальну кількість плодів можна дізнатись саме шляхом множення. Під малюнком міститься «контур» прикладу. Дві порожні клітинки відведено для множників. Після знаку рівності є вже відомий добуток. Шукати його не треба, і кількість плодів вже відома. Все, що треба зробити учню, так це просто порахувати кількість елементів у кожній з груп, а після цього – записати відповідні числа у порожні клітинки. Після цього учень проходить на наступний етап, до нових ілюстрацій, котрі будуть в іншій кількості. Головна робота відбувається після того, як учень впише ці цифри. Дитина має зрозуміти звʼязок числової формули та малюнка, затямити саму суть процесу множення.
Учень/учениця: розуміє сутність переставного та сполучного законів множення і застосовує їх у процесі виконання практичних завдань; застосовує в обчисленнях правило множення і ділення на 1, 10, 100, множення на 0 і нуля на число, ділення нуля на число, ділення числа на рівне йому число.
Учень/учениця: вміє множити та ділити у межах 100, використовуючи такі логічні міркування, як зв'язок між множенням і діленням (наприклад, знаючи, що 8 × 5 = 40, розуміє, що 40 ÷ 5 = 8) або властивості операцій.