Отже дитина вже знає, що таке чисельник і що таке знаменник, знає їхні ролі в рамках дробів, знає їхні відмінності та взаємозвʼязок. Тепер дитина закріпить ці знання, знаходячи потрібний дріб за ілюстрацією, яка його зображає. На екрані перед дитиною міститься малюнок, на якому зображено фігуру. Учень розуміє, що це за фігура, хоча певна її частина наведена пунктиром. Це зроблено для того, щоб дитина зрозуміла: тільки та частина фігури, яка намальована необірваною лінією, є «виділеною». Відтак учень розшифровує малюнок. Фігура – це одиниця, яка є дробом. Фігуру можна умовно поділити на частини, і та, яка виділена, є чисельником, тоді як загальна кількість частин – знаменник. Під малюнком міститься цілий набір з дробів. Тільки один з-поміж них підходить для того, щоб відповідати цьому малюнку, а завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб знайти – який саме. Наприклад, якщо фігура, що зображена на екрані на цьому рівні – це коло, і половина його зображена звичайною лінією, а половина – пунктиром, це означає, що коло поділене на дві рівні частинки. Відтак цифра «2» має знаходитись у знаменнику. Оскільки половина кола зображена інакше, значить половина знаменника віддається чисельнику – а значить там має бути цифра «1». Знайшовши відповідний дріб, дитина проходить на наступний етап до нового схожого завдання.
Учень/учениця: розуміє утворення частин способом ділення цілого на рівні частини й виділення однієї з них; визначає кількість рівних частин у цілому.
Учень/учениця: розуміє поняття чисельник дробу і знаменник дробу; порівнює дроби з чисельником 1 за допомогою засобів наочності.
Учень/учениця: розуміє дріб 1/b як кількість, утворену 1 частиною, коли ціле число розділили на b рівних частин; розуміє дріб a/b як величину, що утворюється частинами розміру 1/b.