Для успішної роботи з дробами необхідно, перш за все, хороше розуміння цієї теми. Якщо у попередньому завданні дитина тренувалась знаходити дріб за малюнком, який би йому відповідав, то цього разу дитина робитиме дещо протилежне, а саме – знаходити малюнок, який ілюструє конкретний дріб. На екрані на кожному етапі завдання перед учнем міститься кілька малюнків. Зображено кола, які розділені на рівні частинки. Важливо, що частинок у кожному колі різна кількість, а також різне число у них зафарбовано іншим кольором. Учень вже знає, що ці кола – спроба проілюструвати дроби, де одне таке коло – це одиниця, його сегменти – знаменник, а пофарбовані деякі частинки – чисельник. Учень аналізує кожен з малюнків і знаходить той єдиний, який підходить як ілюстрація до дробу, котрий знаходиться під ними. Як вже знає дитина, відповідний малюнок є таким, що містить загальне число сегментів (як білого, так і іншого кольору) рівне знаменнику, а зафарбовані його сегменти мають відповідати кількості, яку виражає цифра у чисельнику. Коли дитина робить свій вибір, то проходить на наступний етап цього завдання, де треба буде виконати аналогічні дії, проте малюнки, як і дріб, будуть вже інші.
Учень/учениця: розуміє утворення частин способом ділення цілого на рівні частини й виділення однієї з них; визначає кількість рівних частин у цілому.
Учень/учениця: розуміє дріб 1/b як кількість, утворену 1 частиною, коли ціле число розділили на b рівних частин; розуміє дріб a/b як величину, що утворюється частинами розміру 1/b.