Тема дробів є для дитини досить складною. Саме тому особливу увагу треба приділити розумінню складових частин – знаменника і чисельника. Виконуючи попередні вправи учень познайомився з ними обома, а у ході виконання цього завдання дитина обʼєднає ці знання у щось цілісне та єдине. У ході виконання вправи учень буде й далі опрацьовувати фігури, які представляють одиницю. Ці фігури діляться на рівні частинки. Їхня загальна кількість – це знаменник. Деякі з сегментів (або з інших за формою частинок – все залежить від форми фігури) мають інший колір. Це означає, що їх виділили окремо, вони є чисельником. Чисельник – це частина знаменника, а не окрема частина одиниці. Учень вже це знає, і тепер буде на практиці опрацьовувати дану тему, по черзі знаходячи то чисельник, то знаменник у різних дробах. Формат роботи знайомий учню за попередніми прикладами. На екрані на кожному етапі дитина бачить нову фігуру, поділену на частинки. Також є дріб. Учень дивиться на нього і бачить, що в ньому є – чисельник і знаменник. Натомість іншого елемента нема, на його місці порожня клітинка. Підрахувавши кількість потрібних елементів, дитина (цього разу вже не маючи варіантів відповіді) вже сама вводить потрібну цифру, завершуючи дріб. Коли учень це зробить, то пройде на наступний етап вправи.
Учень/учениця: розуміє утворення частин способом ділення цілого на рівні частини й виділення однієї з них; визначає кількість рівних частин у цілому.
Учень/учениця: розуміє дріб 1/b як кількість, утворену 1 частиною, коли ціле число розділили на b рівних частин; розуміє дріб a/b як величину, що утворюється частинами розміру 1/b.