У ході виконання цього завдання дитина на практиці буде опрацьовувати властивості множення, які вона вивчила та повторила раніше у минулих вправах. Це завдання має формат зрівняння двох математичних виразів з дією множення. На кожному етапі вправи перед учнем є пара багатоскладових прикладів, які містять дію множення. Кожен приклад містить досить велику кількість елементів. Наявними є вирази в круглих дужках, а також множники, які приєднуються до них з обох боків. Тим не менш один з виразів є неповним – замість пропущеного елемента порожня клітинка. Знайти його можна двома способами: довгим і коротким. Довгий спосіб включає в себе вирішення повного прикладу, після чого добуток використовується звичайним методом: на нього ділять послідовно інші множники в тому порядку, який підійде для знаходження невідомого. Проте завдяки рівноправності множників вирішити цю задачу можна іншим способом, набагато простіше та коротше. Справа в тому, що обидва приклади по різних сторонах від знака рівності містять однакові числа, просто в різній послідовності. Проте завдяки рівнозначності множників послідовність не має особливого значення. Учень має просто знайти з-поміж цифр, які представлені під парою виразів, ту, яка є в одному з двох прикладів, і якої нема в іншому. Це число і треба поставити у порожню клітинку, після чого перейти на наступний етап, до нової пари виразів з дією множення.
Учень/учениця: розуміє сутність переставного та сполучного законів множення і застосовує їх у процесі виконання практичних завдань; застосовує в обчисленнях правило множення і ділення на 1, 10, 100, множення на 0 і нуля на число, ділення нуля на число, ділення числа на рівне йому число.
Учень/учениця: знаходить і вирішує проблеми, пов'язані із множенням та діленням.