Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Опис завдання
Це завдання остаточно підсумовує тему раціональних чисел і повертає до її основ – до розуміння їхнього значення під час порівняння. Для цього надається числова пряма з порожнинами. Всі порожні клітинки потрібно заповнити правильно, встановивши відповідність числових проміжків наданим символам, але числа, що претендують на місця там, можуть мати різні форми, наприклад, число у модулі, дріб тощо.
Пов'язані стандарти
8.М.Б.4. Раціональні рівняння. Рівносильні рівняння
8.NS.A.2 Використовувати раціональне наближення ірраціональних чисел для їх порівняння та оцінки значень числових виразів.
8.EE.A.1 Знати та застосовувати властивості степеня з цілим показником.
8.EE.A.2 Використовувати знаки квадратного та кубічного кореня для запису розв'язків рівнянь. Знаходити значення виразів.
Учень/учениця: формулює означення раціонального рівняння, рівняння-наслідку даного; розв'язує раціональні рівняння, які зводяться до лінійних; пояснює алгоритм графічного методу розв'язування раціональних рівнянь.
Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Г.12
Числові проміжки
-
0
Відповідей на питання
0
/100
Набрано балів
Це правильна відповідь!
Це неправильна відповідь!
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Повернутись до тренування
Завершити тренування
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися
Повернутись до тренування

