Розуміючи тип рівняння, можна визначити і кількість коренів. Важливо, що дізнатися цю кількість – не те саме, що розв’язати вираз, адже не потрібно обчислювати, які числа ховаються за “х”. Достатньо просто проаналізувати співвідношення елементів рівняння, щоб зрозуміти, скільки буде коренів.
Учень/учениця: класифікує цілі й дробові раціональні вирази; знаходить множину допустимих значень раціонального виразу.
Учень/учениця: формулює основну властивість раціонального дробу; розв'язує вправи, що передбачають скорочення раціональних дробів та зведення раціональних дробів до спільного знаменника.
Учень/учениця: пояснює алгоритми дій з раціональними дробами; розв'язує вправи, що передбачають знаходження суми, різниці, добутку, частки раціональних дробів, піднесення раціональних дробів до степеня; розв'язує вправи, що передбачають тотожні перетворення раціональних виразів.
Учень/учениця: формулює означення раціонального рівняння, рівняння-наслідку даного; розв'язує раціональні рівняння, які зводяться до лінійних; пояснює алгоритм графічного методу розв'язування раціональних рівнянь.