Знаючи особливість квадратного рівняння, наприклад, наявність єдиного кореня або їхню відсутність тощо, можна зрозуміти значення невідомого параметра такого виразу. Надане завдання розкриває цю тему, надаючи кілька варіантів відповіді, серед яких слід обрати один правильний.
Учень/учениця: формулює означення квадратного рівняння, кореня квадратного рівняння; наводить приклади квадратних рівнянь; записує формулу коренів квадратного рівняння; розв'язує повні і неповні квадратні рівняння, раціональні рівняння, що зводяться до квадратних; розв'язує текстові задачі за допомогою квадратних рівнянь і рівнянь, що зводяться до квадратних.
Учень/учениця: формулює означення квадратного тричлена, наводить приклади; розв'язує вправи, що передбачають знаходження коренів квадратного тричлена та розклад квадратного тричлена на множники.