Якщо число, котре міститься під знаком квадратного кореня, піднесено до певного степеня, то необхідно від цього степеня відняти двійку, а потім піднести до відповідного степеня, який після цього залишиться, щоб визначити його остаточне значення. Надана вправа розкриває цю тему на практиці.
Учень/учениця: формулює означення степеня з цілим показником; доводить властивості степеня з цілим показником та використовує їх при перетворенні виразів.
Учень/учениця: формулює означення квадратного кореня з числа, арифметичного квадратного кореня з числа; розв'язує вправи, що передбачають застосування арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів.
Учень/учениця: формулює та доводить властивості арифметичного квадратного кореня; розв'язує вправи, що передбачають тотожні перетворення виразів, які містять арифметичний квадратний корінь.