Результат одного прикладу може бути складовим елементом (доданком, зменшуваним, множником або діленим) іншого, і разом ці вирази можуть утворювати цілу послідовність. Ця вправа дозволяє утворити логічний ланцюжок таких прикладів, вибравши один з двох варіантів розвитку послідовності дій за ознаками чисел, що входять до складу наданих виразів.
Учень/учениця: пояснює поняття: множина, елемент множини, множини натуральних, цілих і раціональних чисел, взаємно-однозначна відповідність, рівнопотужні множини, нескінченна множина; формулює означення: підмножини, порожньої множини, об'єднання і перерізу множин; теорему про кількість елементів множини, яка є об'єднанням двох скінченних множин; розв'язує вправи, що передбачають застосування вивченого матеріалу, зокрема символіки теорії множин.