Є кілька ознак подібності трикутників, які дозволяють зробити висновки щодо того, що надані фігури дійсно є такими. Ця вправа зосереджується на третій: якщо три сторони першого трикутника пропорційні трьом сторонам іншого, то ці фігури є подібними. Залишається лише обчислити, чи зберігається пропорційний зв’язок попарно між сторонами двох фігур, чи ні.
Учень/учениця: формулює і доводить теорему Фалеса та теорему про пропорційні відрізки; розв'язує задачі, що передбачають обчислення довжин пропорційних відрізків та сторін геометричних фігур.
Учень/учениця: формулює та доводить ознаки подібності трикутників; обґрунтовує подібність трикутників; розв'язує задачі, що передбачають знаходження невідомих елементів подібних трикутників.