Можна зрозуміти, про яке число йде мова, навіть якщо називається не воно, а лише певна його ознака. Наприклад, 9 – найбільше одноцифрове число, а найменше число, кратне 3, – це і є 3. Ця вправа навчить підбирати номер, що складається з чисел, знаходити які доведеться лише за їхнім описом.
Учень/учениця: пояснює поняття: множина, елемент множини, множини натуральних, цілих і раціональних чисел, взаємно-однозначна відповідність, рівнопотужні множини, нескінченна множина; формулює означення: підмножини, порожньої множини, об'єднання і перерізу множин; теорему про кількість елементів множини, яка є об'єднанням двох скінченних множин; розв'язує вправи, що передбачають застосування вивченого матеріалу, зокрема символіки теорії множин.