Для обчислення площі ромба використовується інформація про довжини його діагоналей. Відтак, знаючи співвідношення довжин цих відрізків та площу фігури, можна обчислити і самі ці сторони, використовуючи цю формулу як каркас рівняння. Це й пропонує зробити дане завдання.
Учень/учениця: формулює означення квадратного рівняння, кореня квадратного рівняння; наводить приклади квадратних рівнянь; записує формулу коренів квадратного рівняння; розв'язує повні і неповні квадратні рівняння, раціональні рівняння, що зводяться до квадратних; розв'язує текстові задачі за допомогою квадратних рівнянь і рівнянь, що зводяться до квадратних.
Учень/учениця: формулює означення паралелограма, доводить властивості та ознаки паралелограма; розв'язує задачі, що передбачають використання властивостей та ознак паралелограма.
Учень/учениця: формулює означення прямокутника, ромба, квадрата; доводить їхні властивості та ознаки; розв'язує задачі, що передбачають використання властивостей та ознак зазначених фігур.