Для того, щоб порівняти відсоток зі звичайним дробом, необхідно розвинути розуміння величини відсотків та співвідношення чисельників з їхніми знаменниками. Спочатку для порівняння слід перевести звичайний дріб у відсотки, розділивши чисельник на знаменник, а потім помноживши частку на 100%. З часом прийде розуміння, що, скажімо, дріб з сімкою у чисельнику та тридцяткою у знаменнику менший, ніж 45%.
Учень/учениця: класифікує цілі й дробові раціональні вирази; знаходить множину допустимих значень раціонального виразу.
Учень/учениця: пояснює алгоритми дій з раціональними дробами; розв'язує вправи, що передбачають знаходження суми, різниці, добутку, частки раціональних дробів, піднесення раціональних дробів до степеня; розв'язує вправи, що передбачають тотожні перетворення раціональних виразів.