Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Опис завдання
Для того, щоб більш вільно та ефективно працювати з виразами, що піднесені до різних степенів, важливо навчитися оцінювати їхнє значення без виконання самого піднесення. Це вимагає порівняння двох і більше виразів, аби їх можна було співставити. Ця вправа надає можливість такого порівняння за допомогою цілого набору виразів, які необхідно розташувати у порядку зростання або спадання.
Пов'язані стандарти
8.М.Б.5. Степінь з цілим показником і його властивості
8.EE.A.1 Знати та застосовувати властивості степеня з цілим показником.
Учень/учениця: формулює означення степеня з цілим показником; доводить властивості степеня з цілим показником та використовує їх при перетворенні виразів.
Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
В.14
Розташовуємо вирази в порядку зростання та спадання
-
0
Відповідей на питання
0
/100
Набрано балів
Це правильна відповідь!
Це неправильна відповідь!
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Повернутись до тренування
Завершити тренування
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися
Повернутись до тренування
