Це завдання дозволить навчитися розв’язувати раціональні рівняння різних типів. Наприклад, якщо відомо, що дріб дорівнює нулю, необхідно підібрати такі значення невідомого, щоб чисельника і знаменник дорівнювали нулю. Відтак надане завдання розвиває у першу чергу розуміння теми раціональних рівнянь.
Учень/учениця: класифікує цілі й дробові раціональні вирази; знаходить множину допустимих значень раціонального виразу.
Учень/учениця: формулює означення раціонального рівняння, рівняння-наслідку даного; розв'язує раціональні рівняння, які зводяться до лінійних; пояснює алгоритм графічного методу розв'язування раціональних рівнянь.
Учень/учениця: описує основні властивості функції у = k / х; розв'язує вправи, що передбачають побудову графіка фуккції у = k / х.
Учень/учениця: формулює означення квадратного кореня з числа, арифметичного квадратного кореня з числа; розв'язує вправи, що передбачають застосування арифметичного квадратного кореня для обчислення значень виразів.