Трапеція є чотирикутником, дві сторони якого є паралельними, а дві – ні. Його периметр дізнатися досить легко – це сума довжин всіх його сторін. Тож, знаючи їхнє співвідношення та сам периметр, можна легко знайти конкретне значення довжини кожного з відрізків, що й пропонує потренуватися робити це завдання.
Учень/учениця: формулює означення трапеції, середньої лінії трикутника, середньої лінії трапеції; доводить теореми про властивості середньої лінії трикутника та трапеції; розв'язує задачі, що передбачають використання вивченого матеріалу.
Учень/учениця: пояснює, що таке похила та її проекція; формулює та доводить властивості перпендикуляра і похилої; розв'язує задачі, що передбачають застосування вивченого матеріалу.
Учень/учениця: пояснює, що таке площа многокутника; формулює основні властивості площі.
Учень/учениця: формулює та доводить теореми про площу прямокутника, трикутника, паралелограма та трапеції; обчислює площу многокутників, використовуючи вивчені властивості та формули; знаходить довжини невідомих елементів многокутника за його відомою площею.