Одна й та сама формула функції може бути використана для знаходження різних “х” та “у”. Ця вправа дозволяє потренуватися у обчисленні одного невідомого через значення іншого. Для цього застосовується форма таблиці. Якщо там вказується “х”, то це число підставляється у формулу замість цього невідомого і завдяки цьому обчислюється “у” і навпаки.
Учень/учениця: характеризує властивості функції у = х²; розв'язує вправи, що передбачають побудову графіка функції у = х².
Учень/учениця: характеризує властивості функції y = √x; розв'язує вправи, що передбачають побудову графіка функції y = √x.
Учень/учениця: формулює означення квадратного рівняння, кореня квадратного рівняння; наводить приклади квадратних рівнянь; записує формулу коренів квадратного рівняння; розв'язує повні і неповні квадратні рівняння, раціональні рівняння, що зводяться до квадратних; розв'язує текстові задачі за допомогою квадратних рівнянь і рівнянь, що зводяться до квадратних.