Користуючись теоремою, оберненою до теореми Вієта, можна зрозуміти, чи є запропоновані числа коренями наданого квадратного рівняння. Надана вправа пропонує опрацювати такий спосіб роботи, надаючи рівняння, пропонуючи варіанти коренів та підтвердити або спростувати їхню правильність в цій якості.
Учень/учениця: формулює означення квадратного рівняння, кореня квадратного рівняння; наводить приклади квадратних рівнянь; записує формулу коренів квадратного рівняння; розв'язує повні і неповні квадратні рівняння, раціональні рівняння, що зводяться до квадратних; розв'язує текстові задачі за допомогою квадратних рівнянь і рівнянь, що зводяться до квадратних.
Учень/учениця: формулює теорему Вієта та теорему, обернену до неї; розв'язує вправи, що передбачають застосування вивченого матеріалу.