Ця вправа дозволяє покращити розуміння того, як можна використати подібність трикутників, тренуючи вміння знаходити відношення площ у таких фігурах. Надається пара трикутників, де називаються певні властивості, наприклад, відношення сторін або відношення периметрів. Сформулювавши зв’язок між цими відомостями та формулою знаходження площі трикутника, можна знайти і її відношення для цих фігур.
Учень/учениця: формулює та доводить ознаки подібності трикутників; обґрунтовує подібність трикутників; розв'язує задачі, що передбачають знаходження невідомих елементів подібних трикутників.
Учень/учениця: формулює та доводить теореми про площу прямокутника, трикутника, паралелограма та трапеції; обчислює площу многокутників, використовуючи вивчені властивості та формули; знаходить довжини невідомих елементів многокутника за його відомою площею.