Кількість результатів тої чи іншої події визначається двома формулами. Те, яку з них слід використати у конкретному випадку, залежить від того, чи були повтори, чи ні. Це завдання надає опис ситуації, в якій необхідно зрозуміти самостійно, чи були повтори, після чого використати правильно відповідну формулу, надаючи точну відповідь на задане питання.
Учень/учениця: пояснює поняття: множина, елемент множини, множини натуральних, цілих і раціональних чисел, взаємно-однозначна відповідність, рівнопотужні множини, нескінченна множина; формулює означення: підмножини, порожньої множини, об'єднання і перерізу множин; теорему про кількість елементів множини, яка є об'єднанням двох скінченних множин; розв'язує вправи, що передбачають застосування вивченого матеріалу, зокрема символіки теорії множин.