Попри те, що алгебра та геометрія тепер дійсно істотно відрізняються, вони залишаються взаємопов’язаними. Це завдання демонструє, що знання властивостей сторін фігури може допомогти створити формулу, за допомогою якої можна обчислити периметр цієї фігури. Вибирати відповідну до умов формулу і пропонує це завдання.
Учень/учениця: формулює означення паралелограма, доводить властивості та ознаки паралелограма; розв'язує задачі, що передбачають використання властивостей та ознак паралелограма.
Учень/учениця: формулює означення прямокутника, ромба, квадрата; доводить їхні властивості та ознаки; розв'язує задачі, що передбачають використання властивостей та ознак зазначених фігур.
Учень/учениця: формулює та доводить теореми про площу прямокутника, трикутника, паралелограма та трапеції; обчислює площу многокутників, використовуючи вивчені властивості та формули; знаходить довжини невідомих елементів многокутника за його відомою площею.