Ця вправа містить описи різних ситуацій, результат яких залежить від ймовірності. Наприклад, навмання серед кількох предметів вибирають один, оді як серед них є певна більшість об’єктів одного виду, а відтак вірогідність того, що дістануть саме один з таких предметів є більшою, ніж для інших. Маючи конкретні дані по кількості цих об’єктів, можна порахувати ймовірність таких подій.
Учень/учениця: пояснює поняття: множина, елемент множини, множини натуральних, цілих і раціональних чисел, взаємно-однозначна відповідність, рівнопотужні множини, нескінченна множина; формулює означення: підмножини, порожньої множини, об'єднання і перерізу множин; теорему про кількість елементів множини, яка є об'єднанням двох скінченних множин; розв'язує вправи, що передбачають застосування вивченого матеріалу, зокрема символіки теорії множин.