Ймовірність можна порахувати не лише за допомогою звичайних дробів, а й за допомогою десяткових. Вони грають роль аналогів відсотків. Вся подія сприймається як одиниця. Якщо ймовірність одного з двох можливих результатів складає, наприклад, 0,4, тоді ймовірність протилежного результату складатиме 0,6. Це завдання закріплює розуміння цього принципу на практиці.
Учень/учениця: пояснює поняття: множина, елемент множини, множини натуральних, цілих і раціональних чисел, взаємно-однозначна відповідність, рівнопотужні множини, нескінченна множина; формулює означення: підмножини, порожньої множини, об'єднання і перерізу множин; теорему про кількість елементів множини, яка є об'єднанням двох скінченних множин; розв'язує вправи, що передбачають застосування вивченого матеріалу, зокрема символіки теорії множин.