Подія незалежна від іншої, якщо зміни у другій не впливають на першу. Це завдання тренує вміння розпізнавати залежні та незалежні події, надаючи їх у математичному вигляді співвідношення чисел. Завдяки цьому розвивається як логіка, так і загальне розуміння математичних процесів й зв’язку елементів у них.
Учень/учениця: пояснює поняття: множина, елемент множини, множини натуральних, цілих і раціональних чисел, взаємно-однозначна відповідність, рівнопотужні множини, нескінченна множина; формулює означення: підмножини, порожньої множини, об'єднання і перерізу множин; теорему про кількість елементів множини, яка є об'єднанням двох скінченних множин; розв'язує вправи, що передбачають застосування вивченого матеріалу, зокрема символіки теорії множин.