Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Опис завдання
Це завдання пропонує підсумувати всі навички, пов’язані з виконанням різноманітних дій з раціональними числами. Надається приклад, в якому зустрічаються цілі числа, десяткові дроби, мішані числа тощо. Є відомим результат, тож залишається зрозуміти взаємодію чисел, щоб вибрати серед наведених знаків ті, які називають дії, що виконані у цьому виразі.
Пов'язані стандарти
8.М.Б.4. Раціональні рівняння. Рівносильні рівняння
8.NS.A.1 Знати поняття ірраціонального числа. Вміти представляти раціональні числа у вигляді періодичних десяткових дробів.
Учень/учениця: формулює означення раціонального рівняння, рівняння-наслідку даного; розв'язує раціональні рівняння, які зводяться до лінійних; пояснює алгоритм графічного методу розв'язування раціональних рівнянь.
Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Г.9
Змішані дії з раціональними числами
-
0
Відповідей на питання
0
/100
Набрано балів
Це правильна відповідь!
Це неправильна відповідь!
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Повернутись до тренування
Завершити тренування
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися
Повернутись до тренування
