Секрет застосування теореми Піфагора для опрацювання інших фігур у тому, щоб навчитися знаходити прямокутний трикутник у них. У випадку з ромбом все досить просто: його діагоналі перетинаються під прямим кутом, утворюючи чотири такі трикутники у цій фігурі. Тож знаючи діагоналі, можна застосувати їх для обчислення всіх сторін і через це знайти периметр ромба.
Учень/учениця: формулює означення паралелограма, доводить властивості та ознаки паралелограма; розв'язує задачі, що передбачають використання властивостей та ознак паралелограма.
Учень/учениця: формулює означення прямокутника, ромба, квадрата; доводить їхні властивості та ознаки; розв'язує задачі, що передбачають використання властивостей та ознак зазначених фігур.
Учень/учениця: доводить теорему про пропорційні відрізки в прямокутному трикутнику; розв'язує задачі, що передбачають застосування метричних співвідношень у прямокутному трикутнику.
Учень/учениця: формулює та доводить теорему Піфарога та теорему, обернену до неї; розв'язує задачі, що передбачають застосування теореми Піфагора та оберненої до неї для знаходження елементів трикутників і чотирикутників.
Учень/учениця: пояснює, що таке похила та її проекція; формулює та доводить властивості перпендикуляра і похилої; розв'язує задачі, що передбачають застосування вивченого матеріалу.
Учень/учениця: пояснює, що таке площа многокутника; формулює основні властивості площі.