Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Опис завдання
Коли частину фігури зафарбована, і саме її площу необхідно знайти, це нетривіальне завдання вимагає розуміння того, в яку допоміжну фігуру складається ця зафарбована частина. Тоді залишається лише знайти площу більшої фігури, а потім відняти від неї площу меншої (або додати, що залежить від конкретного випадку).
Пов'язані стандарти
8.М.І.1. Поняття площі многокутника
8.М.І.2. Площі прямокутника, трикутника, паралелограма, трапеції
Учень/учениця: пояснює, що таке площа многокутника; формулює основні властивості площі.
Учень/учениця: формулює та доводить теореми про площу прямокутника, трикутника, паралелограма та трапеції; обчислює площу многокутників, використовуючи вивчені властивості та формули; знаходить довжини невідомих елементів многокутника за його відомою площею.
Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
У.15
Знаходження площі зафарбованої фігури
-
0
Відповідей на питання
0
/100
Набрано балів
Це правильна відповідь!
Це неправильна відповідь!
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Повернутись до тренування
Завершити тренування
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися
Повернутись до тренування

