Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Корінь – центральна морфема основи слова, ядро лексичного значення будь-якого слова. При додаванні до нього різних додаткових морфем, наприклад, префіксів та суфіксів, початкове значення кореня змінюється – не лише в межах одного слова (яке розділяється в такому випадку на словоформи), а й на окремі мовні одиниці, які мають різне лексичне значення і залишаються просто спільнокореневими словами. І тут є важливий нюанс: такий важливий перехід реалізується і поза межами однієї частини мови. Це означає, що спільнокореневими словами можуть бути, наприклад, іменники й прикметники або прикметники й прислівники. Ця вправа присвячена випадкам, коли один й той самий корінь є в іменника та неозначеної форми дієслова. На екрані перед учнем міститься зображення кількох стовпчиків. На кожній – по дві дошки. На кожній з них у свою чергу – інше слово. Верхній ряд – іменники у початковій формі: називний відмінок, однина. Нижній ряд – дієслова у неозначеній формі. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб перемістити дієслова таким чином, аби вони знаходились під «своїми» іменниками, тобто такими, що мають з ними спільний корінь, адже спочатку вони розташовані хаотично. Коли школяр таким чином розташує всі дієслова правильним чином, то пройде на наступний етап, де треба буде виконати аналогічний набір дій з іншими парами іменників та неозначених дієслів. Завдяки виконанню дано вправи дитина краще розуміє смисловий звʼязок, який спостерігається між словами, що належать до різних частин мови. Вони вже не сприймаються як щось ізольоване, а стають елементами цілісної системи, де належність до певної частини мови служить тим чи іншим комунікативним цілям.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
И.3
Добираємо до іменників спільнокореневі дієслова у неозначеній формі
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися