Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Прийменники дійсно, як й будь-який інший різновид службових слів, не має власного лексичного значення, яке б існувало поза контекстом. Тому прийменники не використовуються у спілкуванні самі, як окремі слова. Їх вживають лише у звʼязку з іншими – з іменниками, займенниками та числівниками. Однак, прийменник має свою роль, і кожне зі слів, що належать до цієї частини мови, відіграє свою роль у спілкуванні. Між контекстом та прийменником утворюється певний зворотний звʼязок: той чи інший прийменник підходить для певних речень, аби там служити для звʼязку між словами; однак, використання конкретного прийменника визначає цей звʼязок. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься доповнювати речення тим прийменником, яким треба для даного контексту. На екрані перед школярем міститься зображення нового для кожного наступного етапу завдання речення. У ньому є порожня ділянка, яка має бути заповненою саме прийменником. Варіанти наведені під реченням. Школяр аналізує їх та подумки підставляє до порожнього місця в тексті. За контекстом учень визначає, який прийменник потрібно використати. При цьому дитина, що не менш важливо, бачить й те, як правильний прийменник доповнює текст, що означає. Коли школяр робить речення остаточно завершеним, то проходить на наступний етап завдання, де треба виконати аналогічний набір дій, опрацьовуючи новий текст, інші прийменники. Кожен рівень доповнюється кількома ілюстраціями, які оточують речення, зображаючи те, про що йдеться в тексті. Ця вправа важлива для того, щоб дитина навчилась доцільно використовувати прийменники в залежності від тої чи іншої ситуації.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Й.1
Доповнюємо речення прийменником
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися