Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Ця вправа, як і попередня, зосереджує увагу дитини на опрацюванні словосполучень, в яких з іменником комбінується та поєднується числівник. Однак, на відміну від минулого завдання, це трохи зміщує акценти та, звісно, має інший формат подачі інформацію й механіку виконання. Цього разу необхідно для конкретних іменників підбирати числівник з-поміж кількох варіантів. На екрані перед дитиною міститься зображення каркасу словосполучення, де вже є іменник. Дитина має звернути увагу як на його граматичне значення (рід, число, відмінок), так і на лексичний зміст слова. Школяр бачить над іменником, який знаходиться на відокремленій робочій зоні, кілька хмаринок. На кожній – числівник. Всі вони – спільнокореневі слова, похідні від певного звичайного числівника у початковій формі. Тож лексичне значення при виборі не відіграє ніякої ролі. Граматично ж вони досить сильно відрізняються. Дитина серед цих числівників має вибрати ту словоформу, яка підходить для поєднання з іменником внизу. Для цього школяр аналізує іменник. Числівник має співпадати з ним за родом, відмінком, а також передавати для одних слів – кількість, а для інших – порядок при лічбі. Коли школяр визначиться з цими критеріями підбору, необхідно знайти числівник, що їм підходить. Коли дитина переносить його у робочу зону до іменника, відновлюючи таким чином словосполучення, то проходить на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічний набір дій. Не останню роль у цій вправі відіграє й те, що робоча зона, де знаходиться словосполучення, становить собою прапор, який підвішено до повітряної кулі. Цей образ досить яскравий, тож привертає увагу дитини до загальної композиції.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Е.5
Доповнюємо словосполучення числівником
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися