Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Існує кілька різновидів службових частин мови: прийменники, сполучники, частки. Ця вправа присвячена другим у цьому списку, тобто сполучникам. Ці слова не мають власного лексичного та граматичного значень, відіграючи ту чи іншу роль лише в контексті. Роль сполучників не така, як у прийменників, які дитина опрацьовувала досі. Сполучники працюють з іншим рівнем контексту: вони використовуються для звʼязку між однорідними членами речення та різними синтаксичними структурами у його складі, зокрема, для звʼязку простих речень у складному. В залежності від конкретної ролі, яку вони відіграють, сполучники розділяються на три категорії: ті, які використовуються для звʼязку, розділення або протиставлення. Крім того, в залежності від відносин, які є між простими реченнями у складному, сполучники можуть бути підрядними або сурядними. У ході виконання цього завдання дитина буде на практиці опрацьовувати цю частину мови без зайвої наразі термінології. На кожному етапі вправи перед учнем міститься зображення нового тексту. У ньому бракує сполучників. Дитина бачить порожнини, які знаходяться у тексті. Під ним міститься кілька варіантів сполучників. Аби зрозуміти, який з них до якої ділянки в тексті треба перенести, школяр аналізує слова, що оточують ці порожнини. Якщо відбувається перелік, знадобляться сполучники на кшталт «і», «та», «й»; у випадку розділення використовуються «або», «хоч», «чи»; коли ж відбувається протиставлення, то потрібно використати сполучники «а», «але» й інколи «та», яке у цьому випадку повністю ототожнюється за значенням до «а». Коли школяр всі порожнини заповнить потрібними сполучниками, то пройде на наступний етап завдання до іншого тексту та нових варантів для розподілення.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Й.3
Доповнюємо текст сполучниками
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися