Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Іменники – це самостійні слова, що називають предмети, явища, осіб та відповідають на питання «хто?» або «що?», змінюючись за родом, числом, відмінком. Коли дитина працює з іменниками, перш за все, вона звертає увагу на корінь слова, і це цілком природно, адже корінь містить ядро лексичного значення. Однак, спільнокореневі слова цілком можуть не просто відрізнятись лексично, а навіть належати до різних частин мови. У ході виконання цього завдання дитина буде більш уважною саме до приналежності певного слова до тої чи іншої частини мови. На екрані перед учнем міститься зображення великого плодового дерева. На ньому є кілька плодів, і на кожному – своє слово. Всі вони спільнокореневі, однак, одне з них не належить до іменників. Дитина має проаналізувати всі слова, знайти, чим одне виділяється з-поміж інших та відокремити його. Родзинка вправи якраз в тому, що дитина спочатку не розуміє, який саме критерій підбору треба використати. Спільнокореневі слова можуть бути досить близькі за значенням, але разом з тим можуть і бути зовсім різними. Лише поступово, з часом, дитина розуміє, що звертати увагу слід не на це, а на питання, яке можна задати до слова. Якщо це не «хто?» або «що?», то воно не є іменником, і тому з-поміж інших виділяється саме таке слово. Після того, як дитина виділить це слово, почнеться новий етап з іншими словами на плодовому дереві. Ця вправа розвиває уважність, аналітичне мислення, а також дає дитині можливість зрозуміти, наскільки рухомою системою є мова, якщо один і той самий корінь не просто використовується в зовсім різних словах, а ще й може «мандрувати» по різних частинах мови.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Б.13
Гра «П’ятий зайвий»
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися