Кожен час має свої особливості, а крім того – ще й по-своєму поєднується з іншими граматичними категоріями слів, що належать до даної частини мови. Тому вивчення часу досить непросте, а відтак вимагає додаткової уваги. Для того, щоб дитині було цікавим завдання з подібною механікою виконання, ця вправа, яка закріплює знання категорії часу, має акцент саме на ігровій формі. Символом Великодня в країнах Західної Європи є кролик. Він є символом весни, оновлення та життя, тож з приходом християнської віри даний символ просто влився у головне весіннє свято цієї релігії. Так от, на екрані перед школярем міститься галявинка, на якій сидить дитина у костюмі великоднього кролика. Цей персонаж водночас посилює ігровий аспект завдання і робить вправу більш інтерактивною, адже виступає в якості напарника учню. Під галявинкою є кілька розфарбованих великодніх яєць. Всі вони виконані в різних яскравих кольорах та мають цікаві, приємні візерунки, хоча й не повʼязані з писанкарством (аби не змішувати у розумінні дитини західноєвропейські та українські великодні традиції), і на кожному з яєчок міститься по одному дієслову. Над цією композицією міститься формулювання завдання. Там вказано, дієслова в формі якого часу потрібні дитині в костюмі кролика. Школяр знаходить їх та передає напарнику, після чого проходить на наступний етап. Там будуть інші дієслова для опрацювання та інші деталі малюнку. Ця вправа надасть дитині більшого досвіду у розприділенні дієслів за категорією часу.
Учень/учениця:
- знає значущі частини слова: префікс, корінь, суфікс, закінчення;
- самостійно розбирає прості за будовою слова;
- розрізнює спільнокореневі слова та форми того самого слова;
- ділить на групи слова, що відповідають на питання різних частин мови, включно з числівниками і прислівниками;
- розрізняє слова з абстракним і конкретним значенням;
- узагальнює або конкретизує поняття і значення.
Учень/учениця:
- пояснює лексичні значення дієслів, добирає дієслова до груп з різними лексичними значеннями;
- добирає до поданого дієслова 2-3 синоніми, антоніми;
- пояснює пряме і переносне значення дієслів, 2-3 значення багатозначного дієслова, вводячи їх у словосполучення, речення, зв’язні висловлювання;
- використовує дієслова в навчальних вправах, у текстах розповідного та описового типу;
- добирає з-поміж поданих дієслів те, що найбільш відповідає мовленнєвій ситуації, уникає одноманітності у використанні дієслів;
- впізнає на слух та в письмових текстах неозначену форму дієслова;
- добирає неозначену форму до дієслів, поданих в інших формах;
- використовує неозначену форму у побудові навчальних текстів-інструкцій, порад;
- визначає час дієслова у реченнях, тексті;
- змінює дієслова за часами і числами, вживає ці дієслівні форми у своєму мовленні;
- дотримується літературної вимови і правопису дієслів на -ся;
- утворює і пояснює значення дієслів на -ся, вживає їх у побудові речень, у зв’язному мовленні.
Учень/учениця розрізняє і правильно використовує дієслова, вміє змінювати дієслова за часом, родом і числами; вживає та розуміє лексичні конструкції з дієсловами.