Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Ця вправа відкриває цикл завдань, які присвячені реченням. Речення – специфічна мовна одиниця, яка формується за допомогою комбінації слів, кожне з яких має своє значення або роль, і являє собою завершену думку, що формується та виражається цими словами. Існує кілька різновидів речень, що відрізняються в залежності від того, з якою метою вони використовуються. Найбільш розповсюдженими є речення розповідні. З їхньою допомогою мовець передає свої емоції, розповідає про щось, саме ці речення використовуються для комунікації та розповсюдження інформації у більшості випадків. Друга категорія речень – питальні. Вони виражають питання, тобто бажання мовця дізнатись про щось. Хоча для української мови чіткий порядок слів не є обовʼязковим, у питальних реченнях (хоча б у більшості їх видів) порядок слів відрізняється від звичайного. Третя категорія – спонукальні речення, себто такі, що використовуються для того, аби змусити чи просто переконати того, до кого звертається мовець, у чомусь. Такі речення відрізняються від інших специфічними словоформами, зокрема використанням дієслів спонукального типу. Крім відмінностей структурного типу види речень можуть відрізнятись пунктуаційно. Кожне речення закінчується певним розділовим знаком. Питальні речення – і тільки вони – завжди закінчуються знаком запитання «?». Як розповідні, так і спонукальні речення можуть закінчуватись й крапкою, й знаком оклику. Серед спонукальних речень символ «!» все ж зустрічається частіше, ніж серед розповідних. На екрані перед дитиною міститься зображення одного нового для кожного наступного етапу речення. Дитина визначає його вид, проаналізувавши його так, як це вказано вище.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Л.1
Називаємо вид речення
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися