Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Школяр вже мав справу із заголовками, тож ця вправа, що концентрує увагу учня саме на них не стане відкриттям. Однак, вона відіграє важливу роль у тому, щоб краще зрозуміти мету заголовків та те, як їх слід використовувати. Отже, заголовок – це своєрідна назва тексту, яка містить у собі згадування або хоча б натяк на його тему. Те, наскільки тема очевидно продивляється у заголовку, залежить від жанрової специфіки тексту й бажання самого автора. Однак, вміти влучно, лаконічно та цікаво назвати текст є вкрай важливим. На екрані перед дитиною міститься текст – новий для кожного наступного етапу завдання. Школяр читає його та розуміє як тему, котру цей текст розкриває, так і його головну думку. Під ним міститься кілька варіантів заголовків. Здебільшого вони дуже схожі, хоча роблять різні акценти на тому, про що йшлось у реченнях зверху. Біля кожного варіанту міститься назва того чи іншого типу: текст-роздум (який також називають міркуванням), опис або розповідь. Назва типу відповідає природі тексту: у розповіді здебільшого йдеться саме про викладення тої чи іншої інформації. Текст-міркування має на меті розкрити думки та ідеї автора, а опис присвячений суто характеристиці того чи іншого явища або предмета. Для того чи іншого типу підходять різні заголовки, тож вони не дарма подаються по двоє – варіант заголовку та варіант типу. Коли дитина вибирає той з них, що підходить до наданого тексту, то проходить на наступний етап завдання, де треба виконати аналогічні дії з іншим текстом. Завдяки виконанню цього завдання школяр дійсно вчиться бачити різницю між розповіддю, описом та розумом на різних прикладах. Це важливо для мовної практики і для того, щоб дитина більш впевнено визначала тип тексту у школі.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
С.1
Підбираємо заголовок до тексту та визначаємо його тип
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися