Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Вивчаючи мову, дитина рухається від меншого рівня до більшого: спочатку починає з літер та звуків, потім переходить до складів і морфем, тоді – до слів та словосполучень і далі – до речень. Цим справа не закінчується – після речень є ще один рівень, найбільший. Це текст, яким може бути й пара речень і пара сотень (або навіть тисяч!) сторінок. І для того, щоб працювати з більшими обʼємами, дитині слід навчитись як можна вільніше орієнтуватись у структурі тексту. Цього разу ніяких підказок у дитини не буде, ані пунктів плану, які компактно описують частини тексту, ані приміток, які стосуються його складових частин. На екрані міститься текст – новий для кожного наступного етапу вправи. Він досить невеликий, але містить як мінімум кілька речень та хоча б три абзаци. Учень читає текст та розуміє, що послідовність речень є неправильною, хаотичною. У такому вигляді, в якому текст знаходиться спочатку, сприйняти та зрозуміти його не вийде, адже його думка викладається непослідовно. Завдання, яке ставиться перед школярем, полягає у тому, щоб перемістити абзаци таким чином, щоб надати тексту цілісності та послідовності, розмістивши на його початку зачин, далі – основну частину, а на завершення – кінцівку. При цьому дитина має сама розпізнати, який абзац якою з цих частин є. Для цього учень аналізує як тему тексту й окремо кожного з абзаців, так й ті засоби звʼязку, які між ними спостерігаються, наприклад, займенники, сполучники, умисні повтори тощо. Коли школяр відновлює порядок абзаців у тексті, то проходить на новий рівень завдання, де аналогічним чином необхідно опрацювати вже новий текст. Ця вправа має зацікавити учня не стільки візуальним рядом, скільки різноманіттям текстів, з якими дитина працюватиме.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Р.4
Розміщуємо частини тексту у потрібному порядку
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися