Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Дитина, дійшовши до цього завдання у комплексі вправ, присвячених дієсловам, вже добре памʼятає визначення цієї частини мови. Згідно з ним дієслово – це самостійна частина мови, що означає дію або стан предмету та відповідає на питання «що робити?» або «що зробити?». Цікаво, що при граматичній зміні дієслова питання, на яке воно відповідає, змінюється так само, однак, у визначенні до цієї частини мови є лише два – ті, які демонструють диференціацію дієслів на такі, що означають завершену дію, та ті, як називають ще незавершений процес. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься розподіляти дієслова за цією ознакою. На екрані перед учнем міститься зображення розгорнутого зошита. На одній його сторінці треба розмістити дієслова, що означають завершену дію, на іншій – незавершену. Школяр має опрацювати набір слів, що знаходиться під зображенням цього зошиту. Для цього дитина аналізує як лексичне значення кожне з них по черзі, і ставить правильні питання. Завершеність дії не має прямого звʼязку з часом дієслова. Навіть дієслово у майбутньому часі може означати вже завершений процес, або ж дію, яка ще триває. Наприклад: «летить» є словом у теперішньому часі, і дія ще триває; «прилетить» – це слово у формі майбутнього часу, яке означає завершену дію. Коли школяр розсортує всі дієслова по сторінках зошиту, то перейде на наступний етап до інших мовних одиниць, однак, дії доведеться виконати аналогічні. Крім того, на кожному наступному етапі буде ще й інший персонаж, який додає завданню більшої інтерактивності. Таким чином дитина навчиться швидко та ледь не інстинктивно впізнавати дієслова, які означають завершену або незавершену дію.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ж.15
Розподіляємо дієслова за завершеністю дії
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися