Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Ця вправа продовжує низку завдань, які присвячені вивченню слів української мови з точки зору різних рівнів сприйняття. Дитина вже згадала морфемний й звуко-складовий рівні, а цього разу школяр звернеться до теми частин мови. Справа в тому, що різні слова, які належать до самостійних частин мови, відповідають на різні питання. Власне, вони й групуються за ними саме згідно зі значенням та питанням, на яке відповідають. Воно є частиною визначення. Наприклад, прикметником є слово, яке означає якість предмета та відповідає на питання «який?» або «чий?»; прислівником є слово, що означає ознаку дії або іншої ознаки та відповідає на питання «як?», «де?», «коли?» тощо. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься розподіляти слова саме за питаннями, на які вони відповідають. На екрані перед учнем міститься набір слів – новий для кожного наступного етапу вправи. Слова розташовані у стовпчик. По боках від нього міститься дві робочі зони, які підписані своїми питаннями. Дитина ставить ці питання по черзі до кожного слова у стовпчику. Коли школяр розуміє, на яке з них слово відповідає, то переносить його у відповідну робочу зону. Після того, як дитина розподілить всі наявні слова, почнеться новий етап вправи, де будуть не лише інші слова для опрацювання, а й інші питання. Кожне завдання таким чином фактично повʼязане з розподіленням слів на частини мови, однак, самі вони не називаються – акцент робиться виключно на питанні. При цьому кожен етап супроводжується й додатковими малюнками-персонажами.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
А.5
Розподіляємо слова за питанням
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися